04 Okt

Höstens möte handlar om Polisens arbete i de så kallade utsatta områdena. Kim Nilvall, som varit med och tagit fram Polisens lägesrapport, och Niclas Andersson, lokalpolisområdeschef i Rinkeby, beskriver de utmaningar polisen ställs inför både ur ett nationellt perspektiv och konkret på gator och torg. Moderator under kvällen är utvecklingschefen vid Polismyndigheten Anders Hall.

Föreningens medlemmar hälsas välkomna till höstpub onsdagen den 4 oktober 2017 på restaurang Haga Deli, Hagagatan 18 i Stockholm. Programmet börjar klockan 18.00. Det finns möjlighet att dessförinnan köpa dryck i baren. Föreningen bjuder på lättare förtäring.

Anmäl ditt deltagande via e-post till sekreterare@kriminalistforeningen.se senast fredagen den 29 september. Antalet platser är begränsat. Tidig anmälan ger företräde.