09 Feb

Den 1 januari 2015 ombildades 21 polismyndigheter och Rikspolisstyrelsen till en sammanhållen Polismyndighet. Stora förhoppningar knyts till den nya orga­nisationen som förväntas öka effektiviteten i polisens verksamhet och förbättra brottsuppklaringen. Dan Eliasson är rikspolischef vid den nya Polis­myndig­heten. Vid puben får vi tillfälle att höra honom ge sin syn på uppdraget att leda myndigheten och de utmaningar som svensk polis står inför.

Föreningens medlemmar hälsas välkomna till vinterpub måndagen den 9 februari 2015 på restaurang Haga Deli (källarlokalen), Hagagatan 18 i Stockholm. Programmet börjar klockan 18.00. Det finns möjlighet att dessförinnan köpa dryck i baren. Föreningen bjuder på lättare förtäring.

Anmäl ditt deltagande via e-post till christer.lundh@kriminalistforeningen.se senast torsdagen den 5 februari. Antalet platser är begränsat. Tidig anmälan ger företräde.